CZARNA MASKA - SELFIE PROJECT


Moja skóra wymaga częstego oczyszczania i złuszczania. Znajduje się na niej dużo zaskórników, a pory są bardzo widoczne. Stosowałam wiele preparatów i masek w tym tych czarnych, ale żaden z tych kosmetyków nie spełniał moich oczekiwań. Korzystając z promocji w Rossmann'ie skusiłam się na zakup czarnej maski peel-off od Selfie project. I to dzięki niej uzyskałam najbardziej zadowalający efekt. 

Maska w swoim składzie zawiera Węgiel BioAktywny, który doskonale oczyszcza, zmniejsza widoczność porów i wygładza skórę, ekstrakt z lukrecji koi i łagodzi podrażnienia oraz wyciąg z Witch Hazel (oczar wirginijski), który jest przeciwutleniaczem i zapobiega powstawaniu nowych zaskórników. 


Maska ma gęstą i kleistą konsystencję, łatwo rozprowadza się ją palcami lub przy użyciu silikonowej szpatułki. Po zaschnięciu nie ma problemu z jej "zerwaniem". Po ściągnięciu maseczki skóra jest wyraźnie oczyszczona i gładsza. Większość zaskórników znika a pory są mniej widoczne. Jestem zachwycona jej działaniem i naprawdę polecam !! 

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

RECENZJA KOSMETYKÓW G-SYNERGIE

Hiszpański krem ziemniaczany