Pancakes na maślance

Witajcie kochani ❣ Jak Wasze samopoczucie?  Skorzystaliście z dobrodziejstw Black Friday??  Ja moje zakupy zrobiłam dużo wcześniej (i z tej okazji szykuje dla was post)  ponieważ nie lubię tego tłoku,  szału i kupowania tylko dlatego,  że coś kosztuje 100zł a wcześniej kosztowało 110zł.
  Ale wracając do tematu dzisiejszego posta postanowiłam podzielić się z Wami przepisem na pyszne placuszki.  W zasadzie zrobiłam je dlatego,  że miałam maślanke,  której termin ważności zbliżał się ku końcowi.  Pancakes'y wyszły puszyste i bardzo delikatne.
Pancakes na maślance:
Składniki na ok . 14 placuszków
-szklanka mąki
-szklanka maślanki
-jajko
-łyżeczka proszku do pieczenia
-dwie łyżeczki cukru wanilinowego
-łyżka cukru lub innego słodzidła
-dwie łyżki oleju
Wszystkie składniki wymieszać do uzyskania gładkiej masy.  Rozgrzać patelnie teflonową i chochelką nakładać niewielkie porcje ciasta.  Małe placuszki smażyć z obu stron,  na suchej patelni do zarumienienia.
Ja swoje pancakes podałam z domową konfiturą z czarnej porzeczki. 
Smacznego ❣❗

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

RECENZJA KOSMETYKÓW G-SYNERGIE

CZARNA MASKA - SELFIE PROJECT

Hiszpański krem ziemniaczany